Dreptul de retragere din contract
În cazul contractelor la distanță, consumatorul are dreptul de a notifica în mod clar compania, în termen de 14 zile, prin e-mail (info@carniumbotanicals.ro) sau prin orice alt canal de comunicare, că dorește să se retragă din contract, fără a fi obligat să își motiveze decizia.
Consumatorul trebuie să returneze bunurile companiei în termen de cel mult 14 zile de la notificarea retragerii. Consumatorul trebuie să returneze bunurile la adresa: Depozit FAN Courier (pentru Bio Pak, d.o.o.), Intravilan Arad, DN69 FN, VGP PARK, 310059 Arad, Romania.
Singurele cheltuieli suportate de către consumator în legătură cu retractarea, sunt costurile directe ale returnării bunurilor.
Bunurile, pe care consumatorul le returnează vânzătorului, trebuie să fie nedeteriorate și în cantități nemodificate, cu excepția cazului în care bunurile sunt distruse, deteriorate, pierdute sau nu corespund cu cantitatea comandată inițial, însă fără nicio vină din partea consumatorului.
Atunci când returnează bunurile, consumatorul trebuie să atașeze, de asemenea, bonul fiscal care să ateste cumpărarea produsului de la operatorul economic în cauză, precum și datele sale personale și contul curent bancar în care dorește să primească rambursarea banilor. Rambursarea se va face în termen de 30 de zile de la primirea notificării de retragere din contract.
În cazul retragerii dintr-un contract în care a fost utilizat un cod promoțional sau un cod de reducere, aceste fonduri vor fi luate în considerare ca o reducere și nu vor fi rambursate utilizatorului. Doar suma plătită va fi rambursată în contul curent bancar al utilizatorului, iar codul promoțional va fi returnat utilizatorului sub forma unui nou cod. La retragerea din contract, voucherul cadou va fi considerat ca mijloc de plată și va fi returnat utilizatorului sub forma unui voucher cadou.