Termeni și condiții generale

Termenii și condițiile magazinului online carniumbotanicals.ro, gestionat de compania BIO PAK pakirnica d.o.o., sunt întocmite pe baza recomandărilor Camerei de Comerț din Slovenia, în conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor (ZVPot), legalitatea generală a comerțului electronic și Legea privind protecția datelor cu caracter personal (ZVOP-1).

Informații despre administratorul magazinului online carniumbotanicals.ro

Compania BIO PAK d.o.o., Savska loka 22, 4000 Kranj.
Număr de înregistrare: 8013616000
Cod fiscal: SI 90897455
Societatea este înregistrată în Registrul Comerțului din Slovenia cu numărul de înregistrare: 2017/27002.
Cont curent bancar: SI56 1010 0006 0599 581 (BANKA INTESA SAN PAOLO d.d.)
Înregistrat ca plătitor de TVA
E-mail: info@carniumbotanicals.ro 

Numărul de telefon: +40312299280

 

Prin acești Termeni și condiții generale se definește funcționarea magazinului online, drepturile și obligațiile vizitatorului, utilizatorului și cumpărătorului și relația de afaceri dintre comerciant și utilizator ca cumpărător de produse din oferta magazinului online, atât pentru achizițiile efectuate online sau prin telefon. Toate prevederile sunt obligatorii și sunt valabile până la revocare sau modificare.

Prin plasarea unei comenzi, utilizatorul confirmă că a citit și a înțeles Termenii și condițiile generale prezentate pe site și că le acceptă în întregime. Prin înregistrarea în magazinul online și prin plasarea unei comenzi, utilizatorul garantează că este adult și că este răspunzător pentru acțiunile sale.

Conținutul site-ului web este destinat utilizării informaționale și educaționale și nu este destinat să înlocuiască un consult medical. În ceea ce privește utilitatea sfaturilor și sugestiilor noastre, sfătuim consumatorul să se consulte cu medicul său personal în funcție de starea sa de sănătate.

Accesul la Informații


În cazul în care nu sunteți sigur că ați înțeles pe deplin Termenii și condițiile generale sau dacă aveți întrebări, suntem obligați să vă punem la dispoziție următoarele informații:

- Datele de identificare ale Vânzătorului (denumirea și sediul social al firmei, numărul de înregistrare);

- Datele de contact care permit utilizatorului comunicarea rapidă și eficientă cu vânzătorul (adresa de e-mail, telefon, etc);
- Informații privind principalele caracteristici ale produselor sau a serviciilor achiziționate în magazinul online, inclusiv a serviciilor post vânzare și a garanțiilor (descriere, preț, compoziție, utilizare, avertizări);
- Condițiile, costurile și modalitățile posibile de accesare a produselor și a serviciilor din oferta magazinului online, 

- Modul și termenii de livrare a produselor și executare a serviciilor, în special locul și termenul de livrare
- Afișarea clară și lipsită de ambiguitate a prețurilor produselor (vizibilitatea taxelor și a cheltuielilor de livrare);
- Informații despre metoda de plată;
- Informații despre valabilitatea ofertelor magazinului online;

- Condițiile și termenii privind perioada în care este posibilă renunțarea la ofertă și condițiile de renunțare;
- Informații privind posibilitatea returnării produselor și informații despre costurile returnării;

- Informații despre procedura de reclamații și procedura de solicitare a garanției, respectiv datele de contact ale persoanei de legătură.

Oferta de produse, prețuri și informații actualizate.

Magazinul online carniumbotanicals.ro oferă și vinde produse alimentare și nealimentare organice și convenționale. Oferta de produse și prețurile produselor în magazinul online carniumbotanicals.ro, datorită naturii afacerii online, se ajustează și se modifică frecvent. Din acest motiv pot apărea erori. Dacă identificați astfel de erori vă rugăm să ne informați pe adresa de email info@carniumbotanicals.ro. Vom încerca să remediem situația în cel mai scurt timp.

Vânzătorul este obligat să se asigure că utilizatorul cumpără în condițiile oferite și, în cazul unor modificări în ceea ce privește prelucrarea comenzii, vânzătorul se străduiește să găsească cea mai bună soluție pentru cumpărător.

Toate prețurile sunt valabile în momentul plasării comenzii și nu au prestabilit termen de expirare. Vânzătorul rezervându-și dreptul de a modifica prețurile fără o notificare prealabilă. Numai pentru produsele care sunt la reducere este prestabilit termenul de expirare al prețului. Aceste prețuri sunt valabile numai în limita stocului disponibil sau până la data indicată. 

În ciuda eforturilor mari depuse de către Vânzător pentru a asigura cumpărătorului cele mai noi și exacte informații, este posibil ca informațiile referitoare la preț să fie incorecte.

Prețurile în magazinul online sunt afișate în LEI și conțin TVA, dacă nu se specifică diferit. Toate prețurile afișate în magazinul online sunt prețurile produselor și nu conțin taxele de livrare

Cont de utilizator și înregistrare

Deși utilizarea unui cont de utilizator nu este o condiție pentru a face cumpărături, cu un cont de utilizator cumpărătorii pot beneficia de avantaje și beneficii, cum ar fi:
- Proces de plată mai simplu;
- Stocarea mai multor adrese de livrare;
- Vizualizarea istoricului comenzilor;
- Urmărirea comenzilor;
- Salvarea produselor în lista de dorințe.

Înregistrarea contului de utilizator este gratuită și fără obligații.
Înregistrarea contului de utilizator se face în secțiunea „Contul meu", „Înregistrarea contului de utilizator", care se găsește în partea dreaptă sus a paginii. Scrieți informațiile necesare și confirmați înregistrarea. Veți primi o confirmare prin e-mail. Conectându-vă la profilul dumneavoastră, puteți să modificați datele, să urmăriți istoricul comenzilor dumneavoastră și să creați o listă de produse dorite.

Procesul de Cumpărare

 

Cumpărăturile în magazinul online carniumbotanicals.ro pot fi efectuate în fiecare zi a anului, 24 de ore pe zi.

Produsele pot fi achiziționate atât de către utilizatorii înregistrați, cât și de către utilizatorii neînregistrați, care pot plasa comenzile prin coșul de cumpărături. 

În coșul de cumpărături sunt indicate toate produsele pe care cumpărătorul le-a selectat, cantitatea, prețurile, eventualele reduceri, taxele de livrare și valoarea totală finală a achiziției. Este disponibilă, de asemenea, o căsuță pentru introducerea codului de reducere.

  • Adăugați produsele selectate în coșul de cumpărături. Oricând doriți puteți să modificați conținutul și cantitatea produselor din coșul dumneavoastră. 
  • Sunt afișate toate reducerile și taxele de livrare, în valoare de 18 LEI pentru livrarea prin FAN COURIER. Pentru cumpărăturile de peste 200 LEI, taxele de livrare vor fi achitate de către compania noastră.
    - Finalizați comanda dând click pe „Finalizare comandă”
    - Adăugați adresa de livrare și selectați modul de livrare.
    - Alegeți modul de plată - ramburs sau cu cardul online. La această etapă verificați acuratețea datelor și aplicați eventualele reduceri.
  • După ce ați verificat cu atenție datele și produsele din coș, finalizați comanda apăsând butonul „Finalizare comandă” de la sfârșitul rezumatului comenzii.

Comanda dumneavoastră a fost plasată cu succes. Ne vom ocupa de ea imediat sau cât mai curând posibil.

Confirmarea comenzii și expedierea bunurilor

 

  1. Acceptarea comenzii. După plasarea comenzii, cumpărătorul primește o notificare prin e-mail. Contractul de vânzare între Vânzător și Cumpărător se încheie în momentul în care Vânzătorul confirmă comanda și trimite cumpărătorului un e-mail cu subiectul „Confirmarea comenzii”. Din acel moment, toți termenii și condițiile de cumpărare devin obligatorii pentru Vânzător și pentru Cumpărător.
    2. Confirmarea comenzii. Dacă utilizatorul (cumpărătorul) nu anulează comanda, aceasta se procesează. După primirea comenzii, Vânzătorul verifică disponibilitatea produselor comandate și confirmă comanda sau o respinge, explicând motivul respingerii. Pentru a verifica acuratețea datelor și confirmarea adresei de livrare, Vânzătorul poate contacta telefonic cumpărătorul la numărul de telefon comunicat de cumpărător.
  2. Expedierea bunurilor. Vânzătorul pregătește și expediază bunurile în termenul stabilit și notifică cumpărătorul prin e-mail. Prin intermediul poștei electronice, vânzătorul informează cumpărătorul cu privire la politica de returnare a produselor și care este procedura în cazul întârzierii livrării.

Contractul de vânzare-cumpărare

Comerciantul va emite o factură utilizatorului care achiziționează un produs din magazinul online cu o defalcare a costurilor și cu menționarea dreptului de a se retrage din contract prin returnarea produsului achiziționat, dacă este necesar și posibil. Contractul de achiziție sub forma unei comenzi de achiziție este stocat electronic pe serverul comerciantului și este accesibil utilizatorului (cumpărătorului) în orice moment pe profilul său de utilizator.

Din acest moment, toate prețurile și alte condiții de cumpărare sunt fixe și se aplică atât comerciantului, cât și clientului (cumpărătorului).

 

Căutarea produselor 

Este mult mai simplu acum să găsiți produsele dorite pe pagina carniumbotanicals.ro, folosind motorul de căutare din partea de sus a paginii. Scrieți în căsuța corespunzătoare cuvântul cheie (nume, proprietăți) al produsului pe care doriți să îl căutați.



Mod de plată.

Pentru cumpărăturile online vă oferim următoarele modalități de plată:
- Produsele se pot achita cu cardul în momentul efectuării cumpărăturilor online;

- Produsele pot fi achitate la livrare, ramburs. Plata este posibilă doar în numerar. Indiferent de valoarea coletului, cumpărătorul trebuie să fie prezent în momentul ridicării. Plata ramburs presupune perceperea unui comision forfetar suplimentar de xxx LEI ca urmare a taxelor suplimentare percepute de către compania de livrare;

- Prin PayPal în contul companiei BIO PAK pakirnica d.o.o.

 

Până la achitarea completă a comenzii, produsul aparține companiei BIO PAK pakirnica d.o.o.

 

Împachetare și livrare

 

Costul împachetării și al livrării unui colet la o adresă din România este de 18 LEI, cu excepția produselor pentru care costul de livrare este specificat separat. Pentru comenzile cu o valoare totală mai mare de 200 LEI, costurile de livrare sunt suportate de către furnizor.

Fan Curier livrează produsele comandate de luni până vineri, între orele 8.00 și 15.00. Dacă în acest interval orar nu sunteți disponibil acasă, în momentul plasării comenzii vă recomandăm să indicați o adresă de livrare unde vă aflați în timpul zilei, între orele menționate anterior.

Dacă clientul nu poate fi contactat atunci când se încearcă livrarea, serviciul de livrare Fan Curier va lăsa o notă scrisă prin care va informa clientul cu privire la ora și locul de ridicare a coletului. În cazul în care bunurile comandate nu sunt ridicate de către cumpărător, în ciuda avizului scris lăsat la adresa de livrare de către serviciul de curierat, cumpărătorul va suporta costul integral al livrării la o nouă comandă. Costul reexpedierii se calculează în ziua expedierii, în conformitate cu lista de prețuri în vigoare a serviciului de curierat Fan Curier, costul minim al reexpedierii coletului fiind de 18 LEI (TVA inclus).


Bunurile comandate sunt expediate din depozitul nostru la ora 14:00 în fiecare zi lucrătoare.

Termenul de livrare

 

După primirea e-mailului de confirmare, comanda este procesată imediat dacă a fost selectată plata la livrare, sau, în cazul plății în cont, imediat după ce am primit banii în contul nostru curent.

Expediem bunurile comandate în termen de una până la trei zile lucrătoare, cu excepția cazului în care produsul nu se află în stoc, în acest caz termenul de livrare fiind de 7 zile. Vă vom informa cu privire la eventualele întârzieri de livrare, ceea ce se întâmplă foarte rar.

 


Dreptul cumpărătorului de a se retragere din contract

În cazul contractelor la distanță, consumatorul are dreptul de a notifica în mod clar compania, în termen de 14 zile, prin e-mail (info@carniumbotanicals.ro) sau prin orice alt canal de comunicare, că dorește să se retragă din contract, fără a fi obligat să își motiveze decizia. Consumatorul trebuie să returneze bunurile companiei în termen de cel mult 14 zile de la notificarea privind retragerea. Consumatorul trebuie să returneze bunurile la adresa: Depozit FAN Courier (pentru Bio Pak, d.o.o.), Intravilan Arad, DN69 FN, VGP PARK, 310059 Arad, Romania.

Singurele cheltuieli suportate de către consumator în legătură cu retractarea, sunt costurile directe ale returnării bunurilor.

În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie în aceeași stare, în ambalajul și cutia originală, cu etichetele intacte, NEFOLOSIT, și împreuna cu toate documentele care l-au însoțit, în cantități nemodificate, cu excepția cazului în care bunurile sunt distruse, deteriorate, pierdute sau nu corespund cu cantitatea comandată inițial, însă fără nicio vină din partea consumatorului.

Vă precizăm că produsele alimentare și cosmetice comercializate prin intermediul Site-ului, care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid sau nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena și care au fost desigilate de consumator sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform prevederilor art. 16, lit. d si e din OUG 34/2014, actualizată.

Atunci când returnează bunurile, consumatorul trebuie să atașeze, de asemenea, bonul fiscal care să ateste cumpărarea produsului de la operatorul economic în cauză, precum și datele sale personale și contul curent bancar în care dorește să primească rambursarea banilor. Rambursarea se va face în termen de 30 de zile de la primirea notificării de retragere din contract.

În cazul retragerii dintr-un contract în care a fost utilizat un cod promoțional sau un cod de reducere, aceste fonduri vor fi luate în considerare ca o reducere și nu vor fi rambursate utilizatorului. Doar suma plătită va fi rambursată în contul curent bancar al utilizatorului, iar codul promoțional va fi returnat utilizatorului sub forma unui nou cod. La retragerea din contract, voucherul cadou va fi considerat ca mijloc de plată și va fi returnat utilizatorului sub forma unui voucher cadou.

Cumpărătorul are dreptul sa opteze o singură data pentru returnarea unui produs. Renunțarea la cumpărare în mod repetat va fi considerata abuz iar Vânzătorul are dreptul să blocheze cu efect imediat, temporar sau permanent, accesul la contul implicat în abuz.

Dreptul de retragere de la executarea comenzii

Ne rezervăm dreptul de a renunța în mod excepțional (parțial) la executarea unei comenzi în cazul în care produsele comandate nu mai sunt în stoc, dacă identificăm un risc mare că clientului ar putea să nu achite comanda, dacă comanda nu a fost înregistrată în conformitate cu termenii și condițiile generale sau dacă se depistează erori în lista de prețuri. În toate aceste cazuri și în cazuri similare, vă vom informa imediat prin e-mail cu privire la orice retragere din contract din partea noastră.

Rezolvarea Erorilor

Eroarea este reală dacă:

  • produsul nu are caracteristicile necesare utilizării sale normale sau pentru comercializare;
  • produsul nu are caracteristicile necesare pentru utilizarea specifică pentru care cumpărătorul o cumpără, pe care vânzătorul a cunoscut sau ar fi trebuit să o cunoască;
  • produsul nu are calitățile și distincțiile convenite sau prescrise în mod explicit sau implicit;
  • vânzătorul a livrat un lucru care nu corespunde modelului sau eșantionului oferit, cu excepția cazului în care eșantionul sau modelul a fost afișat numai pentru notificare.

Cumpărătorul trebuie să notifice comerciantul și să furnizeze o descriere detaliată a erorii în scris la adresa de e-mail info@carniumbotanicals.ro sau sunându-ne la numărul de telefon +40312299280 în cel mult două luni de la data la care a fost detectată eroarea. Comerciantul nu este responsabil pentru erorile care apar după 2 ani de cumpărare. Cumpărătorul trebuie să permită comerciantului să revadă produsul.

Dacă un utilizator (cumpărătorul) face reclamație unui produs în primele șase luni de la primirea produsului, comerciantul trebuie să demonstreze că plângerea clientului este nejustificată, adică produsul nu are nicio eroare. Dacă un utilizator (cumpărătorul) depune o plângere după șase luni de la primirea produsului, utilizatorul (cumpărătorul) trebuie să dovedească existența erorii în sine.

Utilizatorul care a informat corect Vânzătorul despre eroare are dreptul să solicite:

  • remedierea erorii sau
  • returnarea unei părți din suma achitată, proporțională cu eroarea sau
  • înlocuirea produselor cu eroare cu produse fără eroare sau
  • rambursarea sumei achitate

Decizia asupra a cărei opțiuni utilizatorul se decide, îi aparține în totalitate acestuia.

Dacă existența erorii la produsul reclamat nu este controversată, Vânzătorul trebuie să respecte cererea utilizatorului cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 8 zile.

Vânzătorul trebuie să răspundă în scris Cumpărătorului, în cel mult 8 zile de la primirea reclamației, dacă există suspiciunea că defectul bunurilor sau erorile reclamate sunt subiecte de controversă.

Bio pak d.o.o. nu poartă răspundere pentru nicio complicație sau problemă apărută ca urmare a utilizării necorespunzătoare a bunurilor/serviciilor.


Recenzii, opinii și recomandări

Recenziile, opiniile și recomandările clienților fac parte din funcționalitatea magazinului online și sunt destinate întregii comunități de utilizatori.

Carnium Botanicals permite oricărui utilizator al magazinului online să scrie o recenzie, care este revizuită de către Vânzător înainte de publicarea finală. Vânzătorul nu va publica recenzii sau opinii care sunt în vreun fel ofensatoare, nepotrivite sau care, în opinia Vânzătorului, nu oferă niciun beneficiu altor utilizatori și vizitatori.

Prin publicarea unei opinii sau a unei recenzii, utilizatorul este de acord în mod expres cu termenii și condițiile de utilizare a recenziei sau a comentariului său și permite furnizorului să publice o parte sau întregul text în toate mediile electronice și de altă natură. Furnizorul are dreptul de a utiliza conținutul recenziei sau a comentariului pentru o perioadă nelimitată de timp și în orice scop în interesul comercial al furnizorului, inclusiv publicarea în reclame sau alte campanii de marketing. De asemenea, autorul opiniei declară și garantează că este proprietarul drepturilor de autor materiale și morale pentru opiniile și comentariile scrise și că transferă aceste drepturi către BIO PAK d.o.o. pe bază neexclusivă și nelimitată.

 

Protecția datelor

Datele personale ale utilizatorilor magazinului carniumbotanicals.ro sunt stocate și gestionate în conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal. Toate datele cu caracter personal sunt păstrate confidențial și nu sunt distribuite unor părți terțe fără consimţământul dumneavoastră prealabil în scris. Prin încheierea contractului de cumpărare, sunteți de acord cu stocarea și utilizarea datelor dumneavoastră în scopuri arhivistice, statistice și de marketing direct. Puteți solicita în orice moment, în scris, să întrerupem temporar sau să oprim definitiv utilizarea datelor dumneavoastră în scopul expedierii mesajelor cu informații despre ofertele noastre și a altor mesaje promoționale.

Acest website poate include, de asemenea, link-uri către alte website-uri ale unor persoane juridice sau fizice. Nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru conținutul, designul și actualizarea acestor site-uri, nici pentru politica acestora cu privire la vizitatorii site-ului care le aparține.

Toate textele, imaginile, graficele, animațiile și alte documente de pe website sunt în limitele prevăzute de lege și fac obiectul protecției drepturilor de autor sau altor forme de protecție a proprietății intelectuale. Conținutul site-ului web nu poate fi copiat, distribuit, modificat sau reprodus în vreun fel, decât cu acordul nostru scris.

 

RECLAMAȚII ȘI LITIGII

BIO PAK Pakirnica d.o.o. (vânzătorul) respectă legislația aplicabilă privind protecția consumatorilor. Vânzătorul depune toate eforturile pentru a se conforma obligației sale de a institui un sistem eficient de rezolvare a reclamațiilor. Reclamațiile vor fi transmise prin e-mail la adresa info@carniumbotanicals.ro sau în scris la adresa vânzătorului, indicată pe website-ul companiei. Procedura de soluționare a reclamațiilor este confidențială. Prin urmare,Vânzătorul va depune toate eforturile pentru a soluționa orice litigiu pe cale amiabilă sau pe cale extrajudiciară, dar, în cazul în care acest lucru nu este posibil, litigiile vor fi soluționate de către instanța competentă din Kranj.

 

SOLUȚIONAREA EXTRAJUDICIARĂ A LITIGIILOR CU CUMPĂRĂTORII

În conformitate cu cadrul legal rezultat din Legea privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor cu consumatorii, Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului privind soluționarea online a litigiilor cu consumatorii și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2016/2004 și a Directivei 2009/22/CE, BIOPAK d.o.o. nu recunoaște niciun furnizor de servicii de soluționare extrajudiciară a litigiilor cu cumpărătorul ca fiind competent pentru soluționarea unui litigiu cu cumpărătorul  pe care cumpărătorul îl poate iniția în temeiul Legii privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor cu consumatorul. Legătura juridică cu platforma online de soluționare a litigiilor cu consumatorii: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL Pentru asistență suplimentară, vă rugăm să contactați Punctul Național de Contact - Slovenia. Informații pot fi găsite la următorul link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList


DECLARAȚIA PRIVIND VALORILE NUTRIȚIONALE ÎN DESCRIEREA PRODUSELOR

Toate informațiile de pe paginile magazinului online carniumbotanicals.ro sunt oferite doar în scop informativ și nu înlocuiesc în niciun fel sfatul unui medic curant sau al unui profesionist în domeniul sănătății și nici nu înlocuiesc sau nu pot înlocui asistența medicală corespunzătoare, deoarece nu sunt recunoscute de autoritățile medicale.

Produsele și afirmațiile despre produsele din magazinul online carniumbotanicals.ro nu au fost evaluate de către instituțiile de stat responsabile și nu sunt destinate tratamentului sau prevenirii bolilor. Descrierile fiecărui produs sunt doar cu titlu informativ și nu au fost aprobate de către Autoritatea Europeană pentru Siguranța Alimentară (EFSA).

Dacă luați orice alte medicamente sau suplimente alimentare, vă rugăm să vă consultați medicul înainte de a le combina cu suplimentele alimentare.


Dispoziții obligatorii în politica de confidențialitate/politica de protecție a datelor

Administratorul site-ului utilizează serviciul Cartfox pentru a trimite mesaje electronice către persoane fizice (SMS, mesagerie instantanee, e-mail). Politica de confidențialitate Cartfox și informațiile despre furnizorul Cartfox sunt disponibile aici. Operatorul gestionează datele cu caracter personal împreună cu furnizorul Cartfox.
Datele cu caracter personal ale persoanelor fizice, prelucrate în cadrul serviciului Cartfox, sunt:

adresa de e-mail;
număr de telefon;

detalii privind site-ul web sau aplicația prin intermediul căreia a fost furnizată adresa de e-mail și/sau numărul de telefon;

detalii privind trimiterea mesajelor:

tipul de mesaj (SMS, mesaj de aplicație de mesagerie instantanee (tip de aplicație), mesaj prin e-mail);

data trimiterii;

ora trimiterii;

conținutul trimiterii (de exemplu, coș de cumpărături abandonat, notificare privind reducerea, etc.);

informații privind imposibilitatea de livrare (data și ora primirii notificării privind imposibilitatea livrării;

informații privind acțiunea efectuată (de exemplu, cumpărarea unui articol dintr-un coș de cumpărături abandonat, cumpărarea unui articol la preț redus, etc.).

datele cu caracter personal (adresa de e-mail, numărul de telefon) sunt transmise în mod automat operatorului comun, furnizorul de servicii Cartfox, atunci când datele sunt introduse de către persoana fizică pe site-ul web sau în aplicația operatorului.

Baza legală pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în cazul utilizării serviciului Cartfox este:

consimțământul personal al persoanei fizice (în cazul destinatarilor care și-au dat consimțământul pentru a primi mesaje);

interesul legitim al operatorului (în cazul destinatarilor mesajelor care nu și-au dat consimțământul pentru ca operatorul să le expedieze mesaje).


Fiecare mesaj pe care îl primiți conține instrucțiuni simple de dezabonare. Prin dezabonare, destinatarul se dezabonează doar de la primirea mesajelor prin serviciul Cartfox. Dacă doriți să vă dezabonați complet de la toate mesajele trimise de către operator, ne puteți contacta la gdpr@upravljavec.si.

Scopul prelucrării datelor cu caracter personal în contextul serviciului Cartfox este de a încuraja destinatarii să achiziționeze articole sau servicii de pe site-ul web sau din aplicația operatorului sau de a verifica disponibilitatea acestora de a încheia un contract (de exemplu, în cazul unui coș de cumpărături abandonat).

Datele cu caracter personal din cadrul serviciului Cartfox nu sunt transferate către persoane terțe (cu excepția operatorului comun, furnizorul de servicii Cartfox) și nu sunt accesibile nici operatorului. Operatorul poate accesa doar rapoartele din cadrul Cartfox care conțin date agregate și, prin urmare, anonime (de exemplu, numărul de mesaje trimise, numărul de cumpărături prin intermediul mesajelor trimise etc.).

Datele cu caracter personal prelucrate în contextul serviciului Cartfox nu sunt exportate către țări terțe sau organizații internaționale, adică nu sunt exportate sau transferate în afara teritoriului statelor membre ale UE.

Informații privind perioada de păstrare a datelor cu caracter personal prelucrate în cadrul Cartfox, privind protecția acestor date cu caracter personal și privind drepturile pe care le au persoanele fizice în legătură cu aceste date cu caracter personal sunt disponibile în Politica de confidențialitate și de prelucrare a datelor CARTFOX. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați gdpr@dfvu.org sau responsabilul cu privire la protecția datelor JK Group d.o.o., Stegne 27, 1000 Ljubljana, dpo@jkgroup.si, + 386 (0)590 91 794.